k

Join Kita Orang Di Bawah Blog Nie

Friday 31 October 2014

Simkad tune talk tone excel merupakan satu simkad yang sangat menarik dan hebat kerana ianya memberi banyak kelebihan kepada anda.. Anda tidak percaya bukan??? Anda mesti percaya dengan apa yang saya kata  kerana ianya adalah nyata bukannya auta  dan bukan sekadar cobaan.. Oleh kerana anda masih ragu-ragu ,cuba teliti info yang saya nak bagi dibawah ini...baca sampai habis tau!! 

 KELEBIHAN SIMKAD TUNE TALK TONE EXCEL
1.  Mendapat kredt free..
     - jika anda topup rm30,anda dapat rm10 kredit free. 
     - jika anda topup rm50, anda dapat rm20 kredit free.
2. Dapat kumpul point dan point tu boleh tukar dgn tiket kapal terbang Air Asia, tiket wayang, tiket konsert,handphone terkini dan pelbagai  lagi.
3. Percuma perlindungan insurance rm100 ribu.
4. Peluang mendapat cabutan bertuah kepada yang kekal nombor dengan nombor lama..
5. Diskaun 30% untuk penginapan di tune hotel.
6. Mendapat komisyen daripada  topup untuk diri sendiri  dan komisyen akan dimasukkan ke dalam akaun bank.
7. Peluang menjana pendapatan hanya dengan memperkenalkan simkad ini kepada sesiapa sahaja.
8. Dan banyak lagi..

Jangan tunggu lama-lama rebutlah peluang untuk diri sendiri .Jom  tukar simkad anda kepada tune talk tone excel. Anda juga boleh kekalkan nombor anda. WhatsApp saya sekarang untuk tahu lebih lanjut apa itu simkad tune talk ke nombor saya 0108029156

Jangan segan jangan malu untuk untu whatsApp  saya kerana untuk berjaya kita harus berani menempuh segala cabaran.. Terima kasih 😄

No comments:

Post a Comment